Autor: Robert White
Data Utworzenia: 6 Sierpień 2021
Data Aktualizacji: 20 Czerwiec 2024
Anonim
Wideo: New Hallmark Movies 2022 - Best Hallmark Romantic Movies - Holiday Romance Movies #128

Zawartość

Kiedy większość ludzi myśli Miesiąc miodowy, zwykle nie myślą o sprawności. Po szaleństwie planowania wesela, leżenie na szezlongu z zimnym koktajlem w dłoni przez pół świata brzmi o wiele bardziej chwalebnie. (Powiązane: Jak wykorzystać wakacje do *Właściwie* Relaks)

Ale ćwiczenia są dla mnie ogromnym środkiem odprężającym, więc kiedy mój mąż Christo i ja planowaliśmy nasz miesiąc miodowy do Włoch, wiedziałam, że kilka par trampek trafi do mojej walizki. Pomogliby mi uciec przed jet lagiem i powstrzymać niepokój. Jednak *również* wiedziałem, że bez względu na to, ile sobie wmówię, poćwiczę, dwa tygodnie czerwonego wina i pizzy, wietrzne drogi włoskiego wybrzeża Amalfi (czytaj: Zdecydowanie nieprzyjazne dla biegaczy) i mniej niż gwiezdne siłownie hotelowe mogą z łatwością powstrzymać mnie od ćwiczeń.

Potem zapisałem się na półmaraton, który odbył się sześć dni po mojej podróży poślubnej. Nie jestem wielkim strzelcem, ale zapisanie się do półmaratonu The Boston Athletic Association Half Marathon, wyścigu, który zawsze chciałem zrobić, z jednym z moich najlepszych przyjaciół wydawało się dobrym wyzwaniem.

Miesiąc miodowy

Uderzyłem w hotelową bieżnię, aby przebiec trzy i pół mili naszego pierwszego dnia we Włoszech. Prawdopodobnie zrobiłbym to, niezależnie od tego, czy biegłem w wyścigu, czy nie (cardio pomaga złagodzić mój jet lag). Ale następne dwie sesje – szybkie biegi na półtorej mili z ciężarami w godzinach porannych, zanim wyruszyliśmy na cały dzień zwiedzania – na pewno by się nie zdarzyły.

W rzeczywistości jedna z najbardziej definiujących części naszego miesiąca miodowego wydarzyła się w 100% z powodu tego wyścigu. Drugiego dnia w Toskanii, włoskim regionie winiarskim, obudziliśmy się w uroczym małym pensjonacie L'Olmo, na obrzeżach renesansowej wioski Pienza. Śniadanie zjedliśmy w pobliżu hotelowego basenu bez krawędzi, który z widokiem na kilometry zielonych wzgórz i winnic, otoczony leżankami ozdobionymi falującymi białymi zasłonami, wyglądał jak coś z marzeń. Temperatura była idealna. Wyszło słońce. Moglibyśmy siedzieć tam cały dzień ze spritzami Aperol bez żadnych skarg na świecie.

Ale musiałem przebiec 10 mil. Poprzedniego wieczoru (choć po kilku kieliszkach wina) nakreśliłem mapę, która wydawała się być blisko tej odległości. Christo zgodził się jeździć razem ze mną na jednym z wypożyczonych w posiadłości rowerów górskich. (Pomaga, że ​​jest też trenerem tenisa w college'u, więc zawsze jest gotowy na trening.) Kiedy powiedzieliśmy innym nowożeńców przebywającym w naszym hotelu o naszym planie, wydawali się… zaskoczeni. Jedna para powiedziała, że ​​nawet nie spakowali swoich tenisówek. Inny powiedział nam, że podczas podróży zrezygnowali z ćwiczeń. (Bez wstydu; każdy jest inny!)

Christo i ja doszliśmy do wniosku, że oprócz mojego skradanie się w ostatnim długim biegu, długa wycieczka rowerowa byłaby innym sposobem na zapoznanie się z okolicą i zobaczenie regionu winiarskiego na piechotę.

To było oszałamiające.

Godzinami biegałem, a Christo jeździł na rowerze po polnych ścieżkach wysadzanych kultowymi cyprysami Toskanii, zatrzymując się na zdjęcia. Przeszliśmy obok straganów, winiarni i lokalnych restauracji. Zbieraliśmy winogrona. Biegałem w górę iw dół bardziej ruchliwymi, pagórkowatymi drogami, które łączyły średniowieczne miasta otoczone fortecami. Zjeżdżał z wysokich wzgórz na dwóch kołach. Co kilka minut zakręty otwierają się na budzące podziw pola winnic i pastwisk. To była Toskania, o której czytasz i którą widzisz na zdjęciach lotniczych filmów i okładek czasopism.

I chociaż źle obliczyłem odległość naszej wycieczki – skończyło się bieganiem i jazdą na rowerze około 12 mil – skończyliśmy w miasteczku na zboczu wzgórza, gdzie znaleźliśmy dziurę w ścianie na lunch na kanapki i włoskie piwo.

Po tej krainie wina, prawie pół, nie biegłem, dopóki nie dotarliśmy do bielonego hotelu o nazwie Casa Angelina, wbudowanego w klif na wybrzeżu Amalfi. To było kilka dni później i pod sam koniec naszej podróży. Wiedząc, że nie wytrzymam zbyt wielu dni bez walenia w chodnik, pewnego ranka zmusiłem się do wstania z łóżka przed słońcem, by biec 45 minut na bieżni – która akurat miała widok na Morze Tyrreńskie, senne Positano i wyspę Capri w oddali. To było miłe uczucie. Usiadłem do śniadania czując się spełniony i pełen energii.

Półmaraton

Nie zrozum mnie źle, wyścig wciąż był trudny. Po części dlatego, że kurs jest notorycznie pagórkowaty poprzez system parków w Bostonie, Emerald Necklace. Pogoda była również taka parno-pochmurna, gdzie z jednej strony cieszysz się, że słońce nie świeci, az drugiej czujesz się jak w łaźni parowej. Ale przede wszystkim było to trudne, ponieważ uczucie retencji wciąż się utrzymywało.

Na szczęście na 11 mili zaczęło lać – mile widziany cooldown po gorącym wyścigu. A kiedy przekroczyliśmy linię mety (zaledwie kilka minut po dwóch godzinach!), wiedziałem, że wyścig był idealnym antidotum na jet lag i świetnym sposobem na utrzymanie dobrej kondycji na torze. Pomogło to również w stworzeniu udanego miesiąca miodowego pełnego eksploracji, aktywności i zabawy. (Powiązane: Dokładnie co robić, a czego nie robić po przejechaniu półmaratonu)

Gdybym nie planował na połowę, jestem pewien, że wkradłbym się do mało treningi w podróży poślubnej, ale na pewno nie miałabym na co czekać, nad czym pracować i z czego być dumna, gdy te poślubne, po miesiącu miodowym jak-to-wszystko-poszło-tak-szybko? uczucia podkradły się.

Co najważniejsze, na pewno nie odbyłbym tego 12-milowej wędrówki po Toskanii tego dnia. Ten dzień jest dniem, który wspominamy co kilka dni, myśląc o widokach, dźwiękach i wspomnieniach energetycznych cenniejszych niż medal.

Recenzja dla

Reklama

Świeże Publikacje

Rak płuc

Rak płuc to rak, który zaczyna ię w płucach.Płuca znajdują ię w klatce pier iowej. Kiedy oddycha z, powietrze przepływa przez no , w dół tchawicy (tchawicy) i do płuc, gdzie przepływa przez ...
Operacja złamania biodra

Operacja złamania biodra ma na celu naprawę złamania w górnej części kości udowej. Kość udowa nazywana je t kością udową. Je t częścią tawu biodrowego.Ból biodra to powiązany temat.Podcza te...